Assalamualaikum wr.hb.,terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ini!!Semoga blog ini memberi manfaat buat kita semua.. ;)
salam malam yang dingin dan beku kerana hujan dari petang membawa ke senja..huhuhu
mlm ni nak citer pasal bby saya yg dah deman kat tiga ari..sian kat dia, dah nek lembik di buatnya...sob3
memandangkan esok xde ape yg penting....!!kuttt..kat sekolah maka dengan ini aku mengistiharkan cuti umum buat dia dengan adik sekali...hak3 jadi bole le dia berehat kat umah.....
nak di jadikan cerita oleh kerana hujan yg lebat arini hubby tercinta xdapat nak amik, so kenalah nek pengangkutan awam, mcm biasa...!!sampai kat stesen LRT Maluri tanpa aku duga banjir la pulakkk...mak aiii dengan airnya yg coklat pekat, deras lagi...yg xbole tahan tu perangai owg2 sekeliling yg mcm xpernah tengok banjir, ade yg mcm berok, ade yg mcm kera, semak aku menegoknya...!!
Aku pun xkuasa nak layan diowg so aku g la kat bus stop, xsempat sampai kat sana sume jalan dah di penuhi air, owg2 pulak dok berdiri kat tepi2 jalan..untuk memudahkan aku nek jew bas yg dtg, xkan nak tunggu lagi, di buatnya xde bas yg dtg karang, xke masak aku sampai ke malam kat situ...!!
Hampir setengah depoh bas tu di penuhi air, dekat bus stop depan Maluri pun di penuhi owg ramai ngah tunggu bas...tapi aku dah blah nek bas U46..hik3, walaupun setakat sampai
Leisure Mall, xpelah janji dah lepas dari kawasan banjir..yuhuu...


No comments:

Post a Comment