Assalamualaikum wr.hb.,terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ini!!Semoga blog ini memberi manfaat buat kita semua.. ;)
Assalamualaikum...isnin telah kembali maka bermulalah episode untuk minggu baru. Nak di jadikan cerita arini terlena la pulak masa dalam bas nak g keje..hehehe
Suami tersayang xdapat nak hanta sbb ade keje nak siapkan, so kenalah nek bas..huhuhu
Kenapa ekk ari isnin selalu lemah dan mengantuk..?? walhal dah dua ari cuti...huk3
Sebenarnya bila dah cuti lelama tu mula la jadi malas..!! Nak g keje xde mood jew. Bistu xyah amik cuti le gamaknya..?? atau cuti hujung minggu pun harus di batalkan, biar sume owg keje jew xyah cuti2...hik3
Payah jugak ekk lau dah xde cuti.....!!Anyway, arini nak kena mengadap lagi mahluk2 yang ada kat ofis ni. Dengan berbagai ragam dan perangai..!! Kadang lau xpikir sbb keje malas aku nak layan diowg ni..hurmm
Entah nape tetibe teringat pasal budak sengal aritu.Msg aku minggu lepas dia xbalas jugakk..aku rasa lepas ni aku nak wat xtau jew kat dia, aku nak tengok dia cari aku ke idakk..!!  nak watpe aku kisah kat dia lau dia ingat cam aku heran sgt le kat dia tuu.....puikk!!Ramai lagi staff aku yang sygkan aku...ade aku kesah..??hehe


2 comments:

  1. wahhh3..tu lah pasal,dh terbiasa gamaknyaa..biasa die tu!! xD

    ReplyDelete
  2. ape yang biasa nii..??, tdo ke bengang ngan staff..??hik3:)

    ReplyDelete