Assalamualaikum wr.hb.,terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ini!!Semoga blog ini memberi manfaat buat kita semua.. ;)
sabtu..hurmmm, bosan xtau nak watpe..!!, hindustan xbesh lak tuuu...main game cam xde mood jew...huk3
nak citer pasal ape..xde idea pulakk...ari dah mula mendung..nak ujan..!! en. hubby cbuk arini, tolong ayahanda mertua kemaskan rumah lama, aku ni syik makan tdo makan tdo..lelama makin bulat perut di buatnya...hahahaha
owh, weekend ni ada perancangan nak g bercuti, lama gak aku xbawak anak2 g jenjalan...!! Mesti besh ni, aku pun lama tak tengok laut..!! Dulu masa kecik2 selalu kakak aku bawak aku g Port Dickson, masa tu aku tinggal kat kampung lama, daerah kelahiran aku...Rembau Negeri Sembilan.
Walaupun keluarga aku bukanlah berasal dari Negeri Sembilan, tetapi dari kecil aku dan adik beradik di lahirkan di sana. Yang paling menarik tentang Negeri Sembilan...?? of course masakannya yang stail minang tuu...specially gulai lemak cili padi nya..woww menjilat jari lau dapat makan..hik3
Konon jew aku ni lahir kat Pedas, tapi sebenarnya aku pun xmakan pedas..!!, sbb aku xtahan perut lau makan cili banyak3. Bole sengsara seminggu gamaknya lau cili tu xcukup masak..!!
Arini ada terasa nak makan gulai daging salai campur mangga muda..dapat pulak sambal terung telunjuk cili padi dengan ikan bilis...woww mau satu periuk aku makan ni..!!!hehehe
Tapi masa ni mana nak g cari, xde rezeki laa kutt...mungkin len kali jew la kankankan...kalau dah rezeki xkan kemana...insyaAllah!! 

No comments:

Post a Comment