Assalamualaikum wr.hb.,terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ini!!Semoga blog ini memberi manfaat buat kita semua.. ;)
haii..it's me again...salam malam nan kelam...sbb ngah bosann...huhu
dah masa tuk tdo lagii..esok bermulalah episode baru, hari yang baru, dalam minggu nan baru,masalah baru dan ntah ape3 lagi yang baru..hurmmm
semak pulak rasa ngan lalat sekor nii..!!, cbuk jew kacau aku ngah update blog..hisshhhh!!!!!
penat dah halau xmo pegi pulakk tuu..geram pun ade gak, rasa nak tampar jew ngan tikus ni tapi xsampai ati pulakkk...sian beb..huk3
terhenti seketika, ayahanda mertua datang pulak membawa perkhabaran duka, kekanda hubby tercinta terlibat dalam kemalangan bersama anak2 dan seorang anak arwah kekanda sulung hubby. Cemas ada bimbang ada terkejut pun ada. Sepatutnya trip kekanda ipar ke Terengganu tu ingin membawa anak sulung aku bersama, tetapi sengaja aku xmemberi keizinan atas sbb2 tertentu...bila terjadi begini xdapat aku bayangkan kalaulah anak sulung aku juga terlibat sama..nauzubillah min zalikk...hanya Allah sahaja yang Maha Mengetahui..!!

Malam kian larut, aku masih menunggu berita selanjutnya dari birasku, semoga Allah akan melindungi perjalanan mereka untuk pulang ke rumah dengan selamat. Ajal maut di tangan Allah, hanya dia yang merencakan setiap kejadian, mungkin ada hikmah di sebalik apa yang berlaku, mungkin sebagai peringatan buat kita yang terleka, atau mungkin dugaan agar kita lebih berhati2 di masa akan datang. Semuanya hanya Dia Yang Maha Mengetahui, ajal tetap akan datang tidak kira di langit mahupun di bumi...wallahualam!!

No comments:

Post a Comment