Assalamualaikum wr.hb.,terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ini!!Semoga blog ini memberi manfaat buat kita semua.. ;)
Afternoon...jiwa kacau lak rasa arini, pepagi dah mule ade yang buat aku xde mood jew..!! stress kadang2 bila dah ramai sgt kat ofis ni..hurmmm. kan lebih elok cam dulu2 xramai staff, jadi xlah semak jiwa aku..!!
Aku ni jenis yg xsuke nak menunjuk2 yg aku ni 'buat' keje sgt, so diowg ingat aku ni cam xde keje je la, syik nak request aku tolong diowg jew, aku ni sapa yg nak tolong..?? mcm time lunch ni sume owg syok jew kuar makan tapi yg aku ni dok terconggok jew kat ofis kena jaga supplier ngah install aircond, diowg sume dok melantak sampai xsedar diri dah kul 2 pun xreti2 nak balik..!!
Jadi admin ni nampak jew senang, tapi ape2 hal kat ofis ni aku jugakkk yg diowg carikk..kekadang tu pen depa hilang pun nak jerit jugak nama aku..hurmmm, esok2 mak bapak depa hilang pun nak carik aku jugak....kuang3 , Walau apa pun yg jadikk..bebanyak le bersabar kankankan...jadikanlah kerja itu satu ibadah agar kita lebih ikhlas melalui apa saja dugaan...amin!!

1 comment:

  1. fuyooo..sejak akhir2 ni kemain lg rajin berblog..pa citaa...xD

    ReplyDelete